Träningsvärk

Det har jag verkligen! I nacken, magen, ryggen och benen. Dressyrträningar är inte bara jobbig för hästen ;)

Iaf så ska jag hoppa lite med Tobbe idag. Och även med Exando.
Jag tror jag ska träna lite hårdare med Tobbe. För när han kom till oss var han riktigt vältränad och det kvittade vad jag gjorde så blev han inte trött. Men det blir han nu så han har ju 'tappat'. I och för sig då tävlade den förra ägaren L:A/FEI med Tobbe och tränade för tränare två gånger i veckan och det gör ju inte jag :p Så det är väl inte så konstigt. Men jag ska iaf rida hårdare och klättra mer.

Skriver mer efter ridningen :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0