Ingen dator.

Jag har varit superdålig på att uppdatera, jag vet!
Här kmr förklaringen:


Nu när hästarna står på sommarbete bor jag typ där (i Metbäcken) och det är så tragiskt att det inte finns någon dator där! :( Därför får ni ett inlägg nu (när jag är i Lämbacken och hämtar saker) om vad som händer.

egentligen skulle jag ha tränat idag för Thomas, men igår när jag red Tobbe kändes han inte helt frisk. Hans högra framhov verkar lite öm, för när vi gick på "stora småsten", snubblade han typ hela tiden :/ Och när jag kände på den när jag kom hem var den hoven aningen varmare än den andra. Så jag ställde in träningen och gick ut och gikc med honom idag och ska även göra det imorgon.
Hans öga är också bättre, inte svullet eller så, men det bildas forfarande massa var och det rinner ur det. Så han ska få ha på sig Exandos flughuva om jag hittar den tills vi har beställt en egen till honom.

Till helgen är det ju tävling, så vi får verkligen hoppas att Tobbe kvicknar till nu!

Jag har en massa nya fina bilder också, men kameran ligger oladdad i Metbäcken :/
Nu  måste jag åka igen, jag uppdaterar så fort jag får tag på en dator!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0