ridning i regn!

Första 'riktiga' inlägget i den nya bloggen :)

Det spöregnar ute just nu. Det får det gärna göra också, förutom just nu, när jag måste ut och rida Exando! Jag ska nämligen på dressyrträning för Lena sedan klockan tre, och eftersom min lilla ponny inte så gärna åker hemifrån måste vi börja lasta runt ett. Men sist gick det på tio minuter så, vi får väl se hur det går idag :p
Det ska bli kul och träna för Lena, har aldrig gjort det förut men dom säger att hon är bra :)

Nu är klockan kvart i tio och det vräker ner regn.. men jag överlever väl ;)

Ha en toppenbra lördag!


Exando 2. Valack, 21 år, gammal ridskole häst som är supersnäll och
underbar att rida :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0