Dagens ridpass.

Exando.

Idag var det väldigt varmt ute så det fick bli ett kort men insentivt pass. Satte mig upp barbacka och körde ca 10 minuters dressyr och 5 minuters styrka. Det räckte för honom idag. Han hostade bara en gång, snorade inte och verkade inte tycka att det va värst jobbigt :)


Tobbe.

Tobbe har haft en lugn vecka eftersom det inte är tävlingar på ett tag. Så även idag fick det bli en promenad där jag tränade på att bestämma över honom. Han kan nämligen bli lite för dominant när jag inte sitter på och har jag inte kedjan under hakan drar han bara iväg, vilket inte är så bra. Något att träna på!




Imorgon ska jag köra debutanttävlingen i folkrace! (jag tog licensen tsm med konfirmationen)
Dräkten satt som ett smäck och jag har provat köra bilen jag ska ha imorgon som va skapligt lätt att köra ;) Så, nu får vi se hur det går!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0