Dagens träningspass.

Som sagt tränade jag för Thomas idag. Vi hade som en tränings tävling eller vad man ska säga, men massa tittiga hinder och så. Tobbe tittade inte på ett enda hinder så det känns bra :) Första rundan jag gjorde kändes sådär, Thomas sa att jag måste ha ett högre tempo och fram med axlarna, så nästa runda som var lite högre kändes mycket bättre :) Tyvärr kom inte kameran med, men äsch.

btw, så ska vi hämta transporten på torsdag! wiie! :D

Have a nice day! :D






Haha, jag va tvungen! :p Lova da pic! ;)
Rubriken till bilden är "grisarna", haha! :D

Http://jueeliia.blogg.se/
<---- KOLLA!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0