Tävlingsdagen.

Sitter just nu med tusen fjärilar i magen. Hästarna står i stallet och har fått lite mat, vi ska åka om en timme ungefär så jag ska snart gå ut. Det blev ganska sent i går kväll så vi hann inte packa allt.
Mamma ska hjälpa till på klubben så det är därför vi ska vara där så tidigt, för jag ska ju inte vara med i LD:n . Och GUD så det kryper i magen! x3 Nu måste jag gå ut och börja göra något innan jag går åt! :P
Förresten så ska Marie med som hjälpreda, tur det eftersom mamma ska stå i caféterian :p


-~- Wish me good luck! -~-

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lycka till! (:



sv; Tack så mkt (:

2010-05-09 @ 14:48:25
URL: http://sryttarna.blogg.se/rebeccah

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0