Torsdag.

Igår blev det så sent innan vi kom hem så jag hann inte ens uppdatera bloggen.
Iaf så blev det några saker med hem :)

*En långärmad tävlingsskjorta, vita ridvantar och en pälsglans från Hööks.
*Avslutnings- och konfirmations-klänning från MQ.
*Högklackade skor (:o) från Scorett.
*Bh från lindex.
*Väska från Esprit.


Det sved i plånboken!

Iaf så hann jag ju inte rida något igår heller och idag kmr hovslagaren och jag ska på konfirmation, så det blir ingen ridning idag heller. Tror ni Tobbe kmr va pigg på fredag eller?! Shit. Jag får ta en uteritt med mycket galopp helt enkelt.. :p

Nu måste jag gå och göra mig iårdning.
Ha en bra dag! :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0