7 november

Idag är det sista dagen på lovet. Imorgon drar skolan igång igen med läxor och långa dagar. Och nu när vi ställt om klockan så hinner jag nog aldrig rida i ljuset. Möjligtvis de dagar jag slutar tidigt. Då är jag hemma strax före tre och om jag går ut direkt så borde jag ju hinna rida iaf en häst i ljuset ;)
Det är nästan så att jag funderar på att gå upp ännu tidigare och rida en häst på morgonen, iaf de dagar jag slutar senare, för om vi har läxor och sådär, hinner jag inte rida båda på kvällen. Min buss till skolan går fem över sju så jag måste ju vara klar till sex iaf. Går jag upp typ halv fem borde jag väl hinna? Det känns väldigt tidigt, men jag är morgonpigg och har inte så stora problem med att gå upp ;) Och jag går faktist alltid upp tio över fem på vardagarna och mockar och så på morgonen (jag behöver egentligen inte gå upp så tidigt om jag bara skyndar mig lite, men det brukar gå minst en halvtimme åt frukosten).

Jaja, nog om det! Idag blir det antagligen en uteritt för båda hästarna om mamma kommer :) Det är minusgrader men solen skiner och det är typ helt underbart ute! :) Så det kanske blir en längre ritt idag till och med.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: visst, lägger till dig nu :)

2010-11-07 @ 11:35:36
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0