Bra att ha i kylan! nr 2

Värmesulor!


Enkelt och superbra!
Man stoppar ner dessa i skorna/stövlarna och trycker på knappen när man vill att de ska värma upp sig.
Innan är det gelé som ni ser, sen när man trycker blir de hårda, så om man sätter i dom och går lite så formar de sig liksom och så stelnar de ;)
Sen är det bara att koka dom (vet inte hur länge, det följer väl med någon beskrivning) och så är det bara att använda igen!
och det funkar, det lovar jag, för jag har sånna och använder dom på vintern när jag rider :) Lite svårt är det att ha dom i stövlarna, eftersom jag inte vill sätta på dom direkt, utan jag vill först göra iårdning hästen. Och när jag då ska sätta på dom så måste jag knäppa upp stöveln och trycka. Det är liksom en "stång", som man ska knappen sitter på som man ska sätta efter benet.
Värmen håller i sig ganska länge, typ en timme tror jag. Och varmt är det! Nästan så jag bränner mig faktist :p Men som sagt väldigt bra att ha, för jag tror inte att det bara är mina tår som blir till isbitar ;)

Det finns också endel andra såna värme-saker, t ex att lägga i vantar eller fickor, kuddar och mycket mer :)

Hemsida som säljer: www.sandri.se (160 kr kostar värmesulorna)

Kommentarer
Postat av: Katrinne

Spännande! Hoppas att de finns att köpa nära mig......

2010-11-16 @ 22:59:29
URL: http://www.ryttarliv.com
Postat av: Katrinne

Eller så kan jag ju beställa..... Tack för tipset! :)

2010-11-16 @ 23:00:00
URL: http://www.ryttarliv.com

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0