Dagen

Som sagt, fullt upp.
Red Tobbe förut, innan alla gratulanter kom. Han va väldigt fin idag! Mjuk och lydig :) Hade ju inget annat val än att rida på åkern, pga inga brodd/sulor. Men som sagt så va han superfin. Lösgjorde honom bara i sidorna, fick jobba lite mer i vänster varvet så han är väl lite stelare där. Hade två bommar också som jag ändrade antal galoppsprång, och han lyssnade ra fram och och tillbaka :) Så han känns fin inför imorgon, om det nu blir någon tävling - väglaget är dåligt.. Men vi får väl hoppas det blir bättre tills imorgon!

Nu ska jag iaf gå ner och putsa och packa, syrrorna m. familjer är fortfarande här och snart kommer mammas kompisar och gratulerar. Så nu är min enda chans :P


Kommentarer
Postat av: Kaioliwia

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-02-07 @ 09:48:47
URL: http://kaioliwia.blogfuture.com

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0