Dagens ridpass

Tänkte gå ut på uteritt med Tobbe idag, men det fik jag ge upp ganska fort eftersom han fick styltor direkt och utan brodd så gled han hela tiden och kunde stträcka sig. Så jag fick vända och rida på åkern istället :/
Red bara igenom honom i båda varv och alla gångarter, han fick ju styltor även på åkern, även om han inte gled något där. red väl i ca 25 minuter.
Exando fick vila idag, jag ska sätta mig med läxor och prov.

Imorgon kommer det va fullt huset av småbarn och annat folk som ska fira mamma som fyllt år + fars dag på söndag. Så det kommer förhoppningsvis endel bilder! :)
Ska ju också rida igenom Tobbe, rida Exanod, sen putsa och packa inför söndagens tävling! :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0