Dagens ridpass

Red ut med Tobbe idag först. Kände direkt att han va väääldigt pigg!
Red på en otrafikerad grusväg med fina galoppsträckor, så han fick springa av sig lite :) Han tog varje chans han fick att springa iväg! haha ;) Men Exando va ju inte med så det blev inga bakuter eller så, han blev lite stark bara ;)
Sen när vi kom hem så red jag lite på åttvolter med ett litet kryss i mitten. Vill få bort min dåliga vana att ställa innan hindret + hålla galoppen bättre i svängarna och rida mer med benen. Jag ska säga att jag kom på mig själv flera gångar med och ställa! Gaah, att jag aldrig lär mig!! Blir lätt irriterad på sånt ... :P Iaf så försökte jag hålla mer stadig och rida med mer ben och mot slutet blev det riktigt bra! :)
Travade av, tog av honom och "nattade" dom sen :)



Kommentarer
Postat av: sofie

sv; va kul! :D ska du ha med hästarna då eller? :)

2010-11-19 @ 08:14:13
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0