duktiga jag! .. igen

Jajamen! Istället för att sitta och titta på bonde har jag varit ute och sprungit tjugo minuter! Det mpste ju va ngt fel på mig just nu.. ;)

Imorgon vet jag inte riktigt hur det blir. Jag ska iaf till my friend Marie och checka in den nya valpen! Åå va roligt :) Dit åker jag tidigt, mamma börjar jobba nio så jag kommer va där typ halv nio :)
Sen skulle ju jag och Julia fota och så, men vi får se hur det blir :) Senare på kvällen hoppas jag iaf att jag tar mig ner till byn för där är det kvälls öppet. Inte för att jag behöver handla efter idag, men man kan ju va lite allmänt social sådär ;)
Ridningen får vi ser hur det blir med.. Hinner jag så hinner jag helt enklet :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra hos dig?:) kram!

2010-11-03 @ 22:14:34
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0