Fredag

är hemkommen tidigt idag och äter lite snabbt just nu. ska snart skynda mig ut och rida Exando innan det blir mörkt. Blir en uteritt för honom. Sen rider jag Tobbe på banan idag :)
Förresten, mamma ringde förut och sa att hästarna varit på rymmen idag, suck. Någon hade glömt strömmen - oops, det va nog jag :P Som tur var har vi snälla grannar som ställer upp och tog in dom i stallet :)
Så nu lär jag antgaligen släppa ut tobbe utan täcke, annars känner han inte strömmen och spränger igen (antar att det är så de kommit ut).



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0