Gårdagen + dagen (onsdag)

Orkade inte skriva igår, så jag skriver nu ;)
Syrran va här igår så det blev ganska sent innan jag skulle ut och rida. Därför tänkte jag bara skritta, eftersom jag ändå bara skulle ta en lugn uteritt. Och så följde mamma med också, så vi gick en sväng :)

Idag ska jag börja med och säga att jag försov mig. Stängde av alarmet igår morse och glömde sätta på det igår kväll. Men som tur va kom pappa och väckte mig, men det blev andå 45 minuter jag försov mig :P Men för en gångs skull kunde jag åka med pappa till skolan, så jag får lite extra tid ändå :)
Idag ska jag träna lite dressyr med Tobbe igen. Fast jag köra lite mer bommar på slutet. Sen rider jag ut en sväng på Exando :)

Nu måste jag gå om jag ska hinna! :p

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0