Gårdagens ridpass

Mamma hann inte följa med igår, så jag red bara Tobbe. Han va pigg kan jag ju säga! Drog som bara den :) Red iaf ut en liten bi först, sen hoppade jag en liten kombination här hemma, funkade bra :) Han blev riktigt taggad när han fick hoppa, så det blev ett antal bakuter, haha! ;) Tog i gjorde han också, särskilt på de lägre hindren, sen höjde jag lite och då är det som det inte är lika kul, han hoppar ju såklart, men det känns som han inte anstränger sig ordentligt.. jaja, nu ska jag iaf inte hoppa på ett tag.
Hoppas vi får en vetrinär tid snart också, sen tänkte jag att han ska få ett par veckors vila, det är han värd :)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0