Gårdagens ridpass

Exando.

För omväxlingens skull red jag honom på åkern :) Värmde upp med och galoppera över bommar, som han tyckte va ganska jobbigt, eftersom han har lite svårt för kort galopp. Så jag jobbade med det i ca 15 min, sen ställde jag upp ett litet hinder som han fick hoppa. Och det va minsan bättre än bommar! Shit va han drog :D



Kom på att jag har verkligen ingen bild på när jag hoppar eller rider Exando
över huvud taget! Får ta och fixa det ;)




Tobbe.

Red ut med honom idag. Tog en längre tur men galopperade ganska mycket så det tog inte så länge :P Tror det va ganska bra för honom att få springa av sig lite, han har varit så väldigt pigg på senare tid! Inte för att det gör så mycket, men ändå :)



Bild från de första veckorna/månaderna jag hade honom :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0