hemma från skolan

När jag vaknade va det över 14 minusgrader! Men trots det blev jag svettig och andfådd av och mocka. Plus att jag hade ont i huvudet och halsen. Så jag stannade hemma. Lite drygt, för vi har många lektioner idag och ett prov.. Men det hade nog blivit ett helvete, rent ut sagt, om jag gått.
Iaf så hade Tobbe en ganska lugn vecka förra veckan, så jag har inte så mycket val än och gå ut och rida (känns inte så lockande kan jag säga!). Han är säkert hur pigg som helst. Jag får helt enkelt slänga i mig ett par alvdeon och inte tänka för mycket på att det är hur kallt som helst...



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad söt bild. :)

2010-11-29 @ 14:11:09
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Mikaela

Sv: Tack. :) Ja, bilder gör det roligare att läsa. :D

2010-11-29 @ 21:07:50
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0