Lördag

Dagen idag kommer mest bestå av plugg. Mamma kommer väl senare så går vi ut och rider,. Kan tänka mig att Tobbe är ganska pigg nu :P
Just nu är Jonna här, och ska väl vara ett tag också :)

Igår smet hästarna igen. Förra veckan va de väl ute typ 2-3 gånger. Strömmen når inte längst bort i hagen (ganska stor hage) så jag trodde att Tobbe sprängt där. Men imorse såg jag att det va precis vid stallet och där ska strömme gå fram, men när han har täcke på sig så känner han inte! Så idag går han utan, trots att det är -10! Fast jag tror inte det gör så mycket. Där han inte är rakad har han hur mycket päls som helst + pälsen som är rakad har blivit rätt lång nu också så han överlever nog ;)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0