Naturbruks gymnasiet Lillerud

Dagen idag blev inte riktigt som jag trodde den skulle bli när jag åkte till skolan. Började med att jag gick på första lektionen som vanligt, efter ca 15 min kommer två andra elever från en annan klass och frågar om jag inte kommer snart, vi ska ju till lillerud! Jasså, säger jag, det har jag inte hört något om!
Jag hade ju pratat med kuratorn och vi hade gjort upp att vi som ville gå på lillerud skulle åka någon måndag, men jag antog att han skulle höra av sig.. :p
Åkte iaf dit och vi blev guidade genom hela skolan :) Och jag tyckte om det! Tobbe ska ju såklart med i så fall och han ska nog trivas där! ;) 




Nu ska jag gå ut och rida, idag blir det dressyr med Tobbe :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

är såhääär sugen på att gå på Lillerud asså! :D



sv; okej :) aa, skulle vilja klippa om så, men tror att det är väldigt svårt och det blir ju finare när det växer ut om man helklipper ;)

2010-11-22 @ 17:20:31
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0