Snabbis

Dålig update idag med, men jag har minsann haft fullt upp!
Runt nio kom Julia och skulle färga håret, strax efter kom syster Frida med lilla Jonna som skulle passas under dagen! Så vi blev barnvakter helt enkelt :) Medan Jonna sov var jag ute och red Exando, hoppade lite idag med. Han var pigg och glad och andades mycket bättre och så :)
Sen åkte väl Jonna och Julia hem runt fyra, då var det bara att skynda sig ut och göra iårdning Tobbe, eftersom jag skulle åka på träning halv fem! När vi åkte neröver så fick vi reda på att Thomas fått en spark i huvudet (av en häst) precis innan han skulle åka, så han va tvungen in på akuten innan han kom! "jaja" , tänkte vi, "En spark i huvudet gör väl inte så mycket". Men vi åkte ner och började värma, "häst-skötarna" ställde fram några hinder. Men Thomas kom aldrig så vi byggde en hel baba med två linjer och ett ensamstående räcke som vi började hoppa på. Vi var bara tre d-ponnys så det flöt på bra :) Efter att ha hoppat lite fick vi reda på att Thomas inte kommer, han va tvungen att röntgas (stavning?) såklart. Så vi hoppade väl banan på 90-1m sen nöjde vi oss där och åkte hem :p Lite synd att han inte kom, menmen, det är sånt som händer!
Det flöt på bra för mig och Tobbe iaf, kom rätt till alla hinder förutom när han bajsade och inte svarade för skänkeln :p

Oj, detta blev ett långt inlägg! x)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0