Söndag

Redan söndag. Ny vecka imorgon men som tur är så är det inte länge till jullovet och julafton! :D

Idag lär det bli en ganska lung dag. Mamma kommer senare och rider med mig. Innan dess hoppas jag hon kan klippa mig! har funderat över massa olika frisyrer, då jag vill göra något nytt! Endel tror att jag skulle passa i sidecut (rakar lite på ena sidan), men det vågar jag inte :P Och så har jag också funderat på att klippa av det, klippa det kort. Men jag pratade lite med mamma och vi kom fram till att vi klipper det som är slitet och så fortsätter jag spara. För nu har jag sparat ett tag och fått ganska långt hår, så jag skulle nog ångra mig om jag klipper av det :) Jaja, nog om det!
Jag ska plugga lite nu, vi har en massa läxor. Glömde dock en bok i skolan som jag skulle behövt så min engelska uppgift lär komma in en dag försent :P



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0