Världens bästa film

Bara för att, så ska jag göra ett ohästligt inlägg och tipsa om en förbannat bra film! :)
Den heter A walk to remember.
Den handlar om:

Var gång våren kommer till North Carolina, tänker Landon Carter tillbaka på sin gymnasietid och på Jamie Sullivan. Landon umgicks med skolans innegäng, och han och hans vänner hade inte annat än förakt till övers för den självsäkra Jamie. Men när Landon hamnar i skolans dramagrupp, som straff för ett pojkstreck, möter han Jamie på hennes villkor. Deras möte väcker lidelsefulla känslor, känslor han inte visste fanns. Och deras möte kom att ändra hans liv för alltid.

(text lånad från tankafetast)

Jag har sett den fyra gånger och jag grät lika mycket fjärde gången som första ;) Ruskigt bra alltså, verkligen sevärd!



Och så ser ju Shane West ganska okej ut också ^^

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Den filmen är ju så himla mysig!

Lust att följa varandra på bloglovin? :)

2010-11-04 @ 22:11:24
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0