Dagens ridpass + tävling

Red tobbe nere på åkern idag igen. Han kändes mycket lydigare och inte så stark idag, vilket är jättebra :) de andra kändes också bra, måste bara komma ihåg att vara fokuserad! :p

Imorgon ska jag iväg och tävla också! (kanske inte har sagt det?) Ska hoppa en L:B (100cm) först, vanlig A:0/A:0. Sen är det final i Tekna pony cup som också går i L:B. Har inga förhoppningar eller tankar om placering eller så, tänker bara rida och så får vi helt enkelt se hur det går :) Tobbe kändes som sagt väldigt bra idag så vi får väl hoppas det håller i sig! :)

Putsat och packat har jag gjort sen jag kom hem från kalaset och imorgon ska jag duscha Tobbe, fixa transporten och typ packa in allt i bilen. Åker klockan nio och går upp vid kvart i sex så nu är det bäst jag lägger ifrån mig datorn och sover! :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0