Dagens ridpass

Mamma hade inte så mkt på jobbet idag så hon kunde bli med mig ut på en tur. Som jag trodde va Tobbe väldigt pigg idag. Gjorde bock-språng hela tiden! -.-
Iaf så klättrade vi lite med dom i en riktigt  brant backe och så galopperade vi endel också.
Sen red jag typ 5 minuter över bommarna också.

Blir lite dålig update nuförtiden, hinner inte riktgit med allt nu när skolan börjat. Tre dagar i veckan kommer jag inte hem förräns fem! Och de andra två är jag väl hemma vid tre.
Ska iaf försöka skriva några inlägg till helgen så jag bara kan publicera när jag inte hinner annars :) Btw, så ska jag till Milton på lördag. Har jag inte tid så tar jag mig tid helt enkelt! ;)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0