Duktiga jag!

Klockan är inte mer än kvart i tio och ändå har jag hunnit:

»Tagit sovmorgon till åtta (vaknade dock halv)
»Ta ut hästarna
Ȁtit frukost
»Sprungit


Ojojoj va jag är duktig!
Ska faktist gå ut och springa nu minst två dagar i veckan, för jag har verkligen usel kondition! Och som jag säkert sagt förut så är det ju inte bara hästen som ska vara i form ;)

Det som återstår att göra idag är:

¹. Städa rummet! Oerhört nödvändigt.
². Städa i stallet (mocka, sopa både inne och utanför stallet, lägga in nytt spån i boxarna, mäta upp hö)
³. Se till att hästarna får motion.

Så jag har endel och göra, men det är bra, så kanske man får ngt annat att tänka på för en gång skull (väldigt förvirrad just nu).

Men innan jag börjar ska jag duscha, sedan tar jag tag i rummet. Nu ska här bli fint! Har ganska mycket och göra, även om jag har ett minimalt rum. Fattar verkligen inte hur jag lyckas skrota ner så bedrövligt.. :p



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0