Gårdagens Ridpass

Tobbe.

Igår red jag honom bara lugnt nere på åkern. Hade satt ut tre små räcken (ca 40 cm) med ganska stor anridning till och långa transport-sträckor mellan. Hade två stycken på kortsidan, där jag endast tänkte på att inte ha honom ställd som är en dålig vana jag har tragit mig till med. Och så hade jag ett snett också.
Tobbes tre vilodagar från förra veckan håller i sig än kan jag säga! Övertaggad idag med :p
Iaf så värmde jag upp med två bommar som jag red olika antal galoppsprång mellan. Kändes bra, så jag började jobba med de småhindren. Jag tyckte det kändes jättbra! Gjorde som Thomas sa att jag ska, rida i ganska lätt sits på transport-sträckorna och sedan när jag började närma mig hindret, att jag lugnt sätter mig ner :) Och som sagt funkade det jättebra, kom rätt till hindren, Tobbe lyssnade fint både fram och tillbaka :) Så jag nöjde mig och det blev väl inte mer än 20-25 minuter skulle jag tro :)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0