hemma

Äntligen hemma! Blev en heldag idag verkligen (åkte halv tio kom hem halv åtta). Iaf så har jag (och mamma) köpt en del.
Från Hööks köpte mamma såna överdragsbyxor till tävling & en tröja.
Från JC köpte jag jeans och en tröja.
Från Gina tricot köpte jag armband.
Från Team Sportia köpte mamma ett par joggingskor! Nu ska här springas vill jag lova! :D Vi får väl se hur länge den viljan håller i sig.. :p

Nu ska jag ducsha och sen sova! Imorgon är det skola, sedan hoppträning klockan sju! :)

Två JÄTTEseriösa bilder: 




Kommentarer
Postat av: Olavsilje

Great site, keep up the good work

2011-03-24 @ 15:22:28
URL: http://olavsilje.blogimagine.com

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0