Lördag

Efter att nu ha latat mig sen jag gick upp (vaknade innan 7) så tänker jag gå ut och städa stallet, sedan rida Tobbe, blir dressyr idag. Sen blir det säkert en lunch-paus innan jag går ut igen och rider Exando som nog också får ett dressyrpass :) Sen ska jag ju putsa och packa allt inför imorgon, även duscha Tobbe då vi måste åka tidigt imorgon och så vill jag även hinna med att springa en sväng. Vet inte vad det är med mig, men jag är pigg och träningssugen till 1000! :D
tyvärr är det väldigt dåligt väder (ösregn) men det hjälps inte! Regn har väl aldrig skadat nån? ;)
Ska även göra ny hage!





Men om jag ska hinna allt detta är det bäst jag sätter igång! Resten av familjen är på folkrace idag vilket faktist är skönt! Älskar nämligen att va ensam hemma och göra som jag vill utan att någon kommer och säger att nu får du ta och städa och blablabla! :p



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0