Resultat.

L:C lagklass.

Kändes bra. Tog det väldigt lugnt och sansat och bara hoppade liksom :) felfria och tiden va inte blev de dåligaste trots att vi tog det lugnt! Tyvärr va jag den enda nollan i mitt lag så det blev ingen omhoppning för oss.


L:B svelandstil.

Kändes inge bra alls på framhoppningen. Red dåligt, fick två stopp på oxern innan det blev bra. Inne på banan gick det väl inge vidare heller. Vet inte riktigt vad som hände på tvåan men det kändes som han skulle stanna och så tryckte till honom och han typ snubblade över. Sen va det sex galoppsprång till en oxer och vi kom ju helt vingligt och fel in så det blev ett stopp där. Sen flöt det på ganska bra, dock red jag dåligt igen och vi kom för nära in i kombinationen och det blev två språng när det egentligen skulle varit ett men han hoppade iaf :) Sen blev det ett stopp till på sjuan och där vet jag inte varför han stannade. Tyckte vi kom bra och oxern va inte den högsta så jag blev lite förvånad där. Och så fick vi ett stopp till på den sista oxern som jag tar på mig. Alltså ute. Sen tänkte jag hoppa den sista igen men då gjorde han en bakut så jag ramlade av x)



Tror fortfarande att det har blivit för mycket hoppning på senare tid. ska helt enkelt ta det lite lugnt nu. Fast till helegn ska vi iväg igen för då är det finalen i div. 2 så den kan jag inte ställa in. Före den ska jag hoppa en L:C+5 så det ska bli kul iaf :)
Sen är vi inte helt säkra på att han är 100% frisk, då han hostar lite och det låter som det är typ snor i vägen (när han andas alltså) så vi tänkte ta tempen och se :)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0