Ridpass

När jag kom hem från tävlingen gick jag ut med Exando också :) Det började bli mörkt så jag red lite nere på åkern. Han va förvånande pigg idag! verkligen drog och ville springa, superbra verkligen! :) Värmde lite i trav och galopp. Blev lite ostadig i formen i traven men i galoppen gick han jättefint! Sen hade jag ett litet hinder som han fick hoppa och det va ruskigt kul! Drog som bara den :) Sen tappade jag ena tygeln efter att jag hoppat och den stollen drar i väg i full galopp uppför åkern! haha! fick iaf tag i tygeln så det blev inget problem ;) Hoppade några språng sen och så fick han springa på uppför åkern en gång till bara för att han ville :)

Nu är jag ganska trött och ska gå upp och ducsha och sen lägga mig!
Ny vecka imorgon, shit va fort tiden går!





Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0