Torsdag

Idag när jag har slutat skolan (16:00) så följer jag med en kompis hem och rider med henne :) Hon har en travare och en c-ponny, tydligen ska jag rida på c-ponnyn! Får väl se hur det går.. I och för sig så rider jag ju Milton ibland och han är ju b-ponny så det går nog bra :)
När jag kommer hem ska jag npog bara putsa sadlarna och fixa lite i stallet. Hästarna får vila om jag inte tar med mig Exando ut och går :) Tobbe får iaf vila och det får han även imorgon då det är mârten (marknad). Denna vecka får bli en lugn vecka, han har fått jobbat ganska hårt den senaste tiden så han förtjänar en lugn vecka :)
jaja, nu får jag gå ner till bussen!

Förresten! Igår va jag ute och sprang typ 3 km! :D

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0