Uppdatering

Har varit väldigt dåligt skrivande nu ett tag så jag ska snabbt sammanfatta vad som hänt de senaste dagarna :)

Torsdag:

Jag var hos min kompis vickan och red tillsammans med henne. Hon har en ganska grov c-ponny och en supersnygg travare :) c-ponnyn va lite busig eller vad man ska kalla det, för direkt när man hoppat med honom drog han ner huvudet i backen så jag ramlade av två gånger :p  jaja, det är iaf jättekul att rida lite andra hästar emellanåt, nyttigt också! :)
Båda hästarna vila.


Fredag:

Åkte aldrig hem efter skolan, utan jag och några kompisar gick ner på mârten direkt :) Sen va vi ute ända till typ tolv, då började vi gå mot syrran där jag och Julia skulle sova :)
Båda hästarna vila.


Idag, lördag:

Runt halv två gick jag och Julia ner till mârten idag, men jag åkte hem rätt fort, efter knappt två timmar. Det va inte alls kul tyckte jag! Och så va jag extremt trött på allt och alla så jag kände att jag vill hem till någon som uppskattar mig (Hästarna såklart)!
Gick ut och red ganska sent på en mycket pigg Tobbe. Tog en väg som man kan galoppera mycket på och så blev det. Jag lät honom springa på ordentligt på en trafik-fri väg med bra underlag så han blev av med lite överskottsenergi :) Sen fick vi vända och skritta ner en bit. Sen va det galopp igen tills vi kom till en bro så då blev det skritt ett tag till igen. Sen travde vi lugnt och avslappnat en bit, och då blev han riktigt fin! Red ner i en låg form och han va väldigt lugn! Kändes bra efter en tur med så pass mycket galopp och inte så mycket form :p



Du är det bästa jag har!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0