Tävlingsdags

Jag gick upp lite tidigare än jag egentligen behövt, så jag har lite tid över nu.
Igår när jag red igenom Tobbe kändes han jättefin. Väldigt pigg dock, han hade ju vila i torsdags. Men det är bara bra att han är det, vi får ett bättre tryck i galoppen då :)
Hoppade några gånger och det kändes super!

Efter det putsade, smorde och packade jag ner alla grejer. Sen kom mamma hem så vi duschade en väldigt lortig Tobbe ;) Oj så ren och fin han blev!

Första klassen är en L:C med stilbedömning. Så där ska jag försöka tänkta mycket på och hålla rytmen, ha lugna häner och skänklarna intill, och inte luta mig framåt innan hindret.
Andra klassen är en vanlig L:B. Där ska jag bara rida så gott jag kan, och känns det bra så kanske jag satsar lite mer i omhoppningen :)

Det här är ju första utomhustävlingen för iår, så det blir väl lite skillnad med det också. Men jag tror inte det påverkar så mycket ändå.



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0