Dagens planer

Ridningen för idag blir uteritt med Tobbe, då jag fortsätter göra övergångar för och få honom lugnare. Tänkte
också försöka med och göra ökningar och minskingar.

Exando Ska nog får hoppa lite idag. Jag vill bättre på min "avståndsförmåga" ytterligare med hjälp av lite bommar
och små hinder. För att sedan sätta upp hindren lite. Japp japp, det blir nog bra!

Sen tänkte jag motionera mig själv genom att gå hem "hem". Ska försöka gå på en timme.. Dvs 20 minuter "fortare".
Det lär kännas i skavsåren det! ;) Sen ska jag ta och cykla lite på träningscykeln. Kanske inte riktigt så brutalt som
sist, men så jag får svettas lite iaf. Riktigt älskar och vara inne i en träningsperiod och jag ska verligen försöka
hålla i det och inte gå tillbaka till en latperiod!!


Kommentarer
Postat av: Christel

Hej! :D Följa varandra via bloglovin? :D

2011-08-08 @ 18:02:02
URL: http://ponnylycka.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0