Det går i ett!

Jag har haft ganska fullt upp från morgon till kväll denna vecka. Lite snabbt om det som hänt de dagar som gått,
så var jag och Victoria var ute och red i i måndags. Tobbe var megasupersprallig över allt nytt som är och alla nya
vägar i skogen!! Så Jag kunde inte ens trava utan att han försökte dra iväg i full galopp (hade inte pessoabettet, fråga
inte varför..) och därför blev det en runda med skritt.

Igår red jag i paddocken. Han var fortfarande väldigt sprallig. Allt är ju nytt för honom, så han går och gnäggar och tittar
på precis allt som finns. Han drog hela ridpasset och var stark, jag satt bara och drog i honom kändes det som, så inget
vidare bra pass alltså..

Så idag har jag varit ute och galopperat med honom, ensam. han fick galoppera på några minuter, skritta några osv.
Det blev en ganska lång tur, jag har nämligen inte vant mig vid alla vägar och tappade liksom bort mig, haha! Men hem
kom vi, Tobbe var dock inte trött över huvud taget... men men!


För övrigt rullar skolan på, idag hade vi yrkesliv och min grupp fick lära sig trimma med röjsåg och sen fick vi se alla
åkrar som Lillerud ägde, väldigt intressant... ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Är Exando kvar ensam hemma? : )

2011-09-01 @ 20:41:01
URL: http://amandeafugglas.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0