Duktigt mamma!

Jag precis fått besked hemifrån att Tobbe (och Exando!) mår bra. Mamma har varit ute och klättrat och ridit honom
de dagar jag varit borta, och det har gått bra. Mamma har lite träningsvärk efter Tobbe såklart, men hon börjar
bänja sig vid och rida honom iaf. hon vill till och med prova hoppa några skutt! Så det ska hon absolut få göra
till helgen när jag har kommit hem :)

Imorgon börjar de "vanliga" lektionerna. Dvs. biologi, matte, svenska, biologi och idrott. Man har ju betydligt längre
lektioner här än man hade på högstadiet. På måndagar och tisdagar kommer vi ha 3 timmar resp. 3½ timmas
biologi.. Men det är väl inte det värsta ämnet så det ska nog gå bra :)

Jag må säga att tiden här går väldigt sakta. Efter skolan har man inte så mycket och göra, man sitter mest inne på
rummet, eller så cyklar jag och Vickan runt lite, haha! Så därför längtar jag extra mycket till Tobbe kommer hit.

Förretsen, så var vi på stallmöte förut och fick svar på några frågor. Så på fredag ska vi försöka få reda på vilka
boxplatser vi har fått osv. :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0