Regnet det bara öser ner

Jag tror det har regnat hela natten och det regnar fortfarande. Så det är väldigt skönt att ha hästarna hemma så
de kan stå i stallet under natten och även på dagen om det blir väldigt blött.

Som sagt så red Vickan med mig igår. Tobbe va ganska galen, dvs backade ner i diken och sprattlade så fort jag
kortade tyglarna. Jag försökte få honom lite lungare med övergångar men det gick väl sådär.

Idag tänkte jag träna dressyr med Tobbe, men det vore en fördel om det slutade regna...
Exando får nog också dressyra lite kanske. I värsta fall får båda promenera.

Själv ska jag nu gå ner och cykla på träningscykeln. Jag har en go träningsvärk i benen efter dessa intensiva
dagar med massa träning hit och dit. Men det är skönt och komma igång och jag får faktist märkbart bättre kondition.
Och det vore väldigt bra om jag blev lite starkare i benen, med tanke på ridningen.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Önskar att jag också skulle orka träna för det skulle behövas :)

2011-08-10 @ 12:13:45
URL: http://qtiilda.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0