Resultat

Som ni kanske läst nedan så gick det hyfsat i L:C1an. Men vi var lite sena och jag hann inte rida igenom ordentligt
och hittade aldrig någon bra sits samt att mina händer var överallt och ingenstans. Men som sagt, 69,50 % och
helgens tredje gula rosett! :)


Tagen från filmen, därav dålig kvalité. Han står så himla perfekt med benen!

Red sedan igenom riktigt till L:B1an och hade en bra känsla! I halterna blev formen lite ostadig, han var en aning seg
och i mellangalopperna tog jag upp honom för tidigt. Efter hade jag ärligt talat ingen aning om hur mycket poäng/procent
jag skulle få och blev överraskad när jag fick mina 67,58 %! Jag hade blivit glad för 60% ;). Jag lade mig på en tredje
plats och ironiskt nog så slutade jag också på en tredje plats! Haha, fyra gula rosetter av fyra möjliga ;)




Mellan starterna hade vi ju några timmar väntan. Vi passade då på att åka in till Hööks! Det var rea på vita ridbyxor,
så det köpte vi ett par. Jag är dock ganska säker på att det är herrbyxor (hahah) men vad gör det när de är
bekväma och sitter bra? ..

Sen behövde jag också ett par nya "vardagsridbyxor", så det blev ett par gråa, helskodda. Köpte också en ny ridtröja,
nya ridstrumpor och ett hårnät (som ni ser lite av på bilden ovan). Så nu ser jag ju nästan ut som en dressyrryttare! :d



Kommentarer
Postat av: Elin

Måste bara fråga, hörde du något om hur det slutade i ponnypokalen? =P

2011-08-14 @ 22:49:31
URL: http://elinjansons.blogspot.com
Postat av: Tuva

Vaaah har du tävlat? :o Shit, det har jag helt missat! Bläddrade igenom bloggen och såg massa tävlings-inlägg! Roligt :D

Men är detta en hopptävling? x) Tänkte på kategorin, hahaha!

2011-08-15 @ 19:00:05
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: Sofie

grattis!!! :D

2011-08-15 @ 22:50:16
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com
Postat av: Matilda

Vad roligt! Stort grattis till fina resultat :)

2011-08-15 @ 23:16:57
URL: http://pafyrahovar.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0