Schemat

Vanliga lektioner idag alltså. Två biologi-lektioner var väl inte det bästa och jag längtar inte dirket till 3-timmarn..
Men jag får överleva!
Jag och Vickan har varit duktiga och tvättat idag. Och så har det varit "städ-dag" också, så jag har gjort det fint
i källaren, hoppas det duger bara.. :p

Imorgon åker vi härifrån för ett par dagar. Slutar fyra, (förhoppningsvis tidigare) så jag kommer antagligen hem
ganska sent, men slänger mig nog upp på ett ridpass med Tobbefisen :*

Nu vet jag också precis vad jag ska läsa och det blir Häst - ridning och så kommer jag läsa till de ämnen jag
behöver för att få högskolebehörighet. Men det görs inte förrän i 2:an och 3:an så nu är det rätt chill framöver ;)
Mina fredagar är faktist ganska okej. Slutar typ 20 i 12 eftersom jag inte är med på NV-matten :d



Kommentarer
Postat av: Julia

Tycker din häst Toblerone är så himla cool!

2011-08-25 @ 19:40:06
URL: http://hastligheter.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0