Slappisdag

Regnet har formligen värkt ner idag, mysigt... Så jag har verkligen inte gjort någonting. Tittat på film, läst några
kapitel i boken, läst bloggar osv.. Hästarna fick vara ute från typ sju till tre, sen tog jag in dom. Det kan ju inte vara
särskilt roligt och stå ute i spöregn hela dagen?
De ska iaf få komma ut och röra lite på sig. Tobbe får skritta lite bara och Exando ska få komma ut och springa lite.

Efter helgens tävling är jag verkligen jättesugen på och få tävla mera!! Men tyvärr verkar det som att det endast är
en regional (hopp)tävling "inom räckhåll" det här året och det är den 17 augusti. Innan dess hoppar jag iaf en lokal
den 4:e augusti. Just nu önsakr jag att vi inte bodde så långt bort...


Kommentarer
Postat av: Sofie

du menar väl september? ;)

2011-08-15 @ 22:48:41
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com
Postat av: Tuva

SV: Jaså, hahah x) XD



Vad gör du då? :)

2011-08-15 @ 23:06:22
URL: http://tuvat.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0