Spännande!

Det blev en hel del information att ta in idag, må jag säga! Men rummet vi ska bo i är helt okej, likaså resten av
skolan och stallet, givetvis. Så jag riktigt längtar tills vi får flytta in och komma igång med allt! Första (och kanske
sista) gången jag faktist längtar till skolan! ;)

Efter besöket åkte jag och mamma till Ikea för att köpa lite småsaker. Vickan har ju tänkt på allt (vilket är bra), så
jag kände att jag också behöver köpa lite saker till rummet.
Sen fick jag mig även lite kläder, bl.a en tjocktröja, jeans och skjorta. In på Hööks också såklart. Köpte en extra hink,
hästgodis och ett nytt kedjegrimskaft till Tobbe.

Timmarna flög verkligen iväg och vi var inte hemma förrän åtta ungefär :p Då bytte vi om och satte oss upp på hästarna
och tog en mysig uteritt. Tobbe va väldigt pigg och tyckte det var så roligt att få hoppa över ett nedfallet träd!! haha ;)
Mot slutet lyssnade ha bättre och tog förhållningarna :)

Nu är jag trött på riktigt och ska avsluta dagen med och titta på Criminal Minds (dvs Shemar Moore och Matthew
Gray Gubler). Wiho, vad bra allt känns!! :D


Kommentarer
Postat av: Elin (fotoblogg)

Hej! Var gärna med i veckans blogg :)

Kram <3

2011-08-16 @ 22:53:29
URL: http://jaagheterelin.blogg.se/
Postat av: ponnieligan - sanna

sv; tackar :)



Vilket urgullig bild! Kram

2011-08-17 @ 11:42:27
URL: http://ponnieligan.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0