23:e december

Imorgon är det julafton, men jag har faktist inga väldigt starka julkänslor.. Trots att det är snö ute och jag har
slagit in hur många paket som helst de senaste dagarna, så är det ändå svårt att förstå att det är jul igen. Tiden
går så fort! En termin på gymnasiet är gjord, tycker inte det var längesen vi började! Nya planer på G, även om
de kanske dröjer ett tag till..
Jaja, pappa vill att jag och brorsan ska hämta en gran idag också, kanske kommer känslorna fram när den står
i vardagsrummet, full av kulor och glitter? Hoppas det..



Hursomhelst, imorse släppte jag ut hästarna runt halv åtta och gick sedan ut på en morgonpromenad. Skönt och
komma igång, fast jag må säga att jag blev trött i benen.. Fast såhär efteråt känns det ju riktigt bra! ;)





Hästarna ska ridas idag också. Ska försöka komma igång direkt nu på förmiddagen, även om sängen med en film
känns ganska lockande, så får jag nog ta det senare.
Tobbe ska få komma ut på en liten runda i skogen först. Sen rider jag lite här, har jag tänkt. Det är väl ett lager
snö på åkern så det blir lite extra träning. Får se om jag kanske sätter upp ett litet hinder, eller lägger fram några
bommar kanske..
Funderar på att rida Exando här också. Ett dressyrpass skulle nog inte vara helt fel för honom heller! :)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0