Gårdagen

Igår hade vi en "andra" julafton här. Mina tre systrar kom upp med familjer på förmiddan/dagen och på eftermiddan
kom mina tre fastrar. Så vi åt lite mat, delade ut presenter osv. Det jag fick var pengar och det är det jag önskat
mig de senaste åren faktist. Det kanske inte är lika roligt och öppna ett kuvert som ett paket, men jag kan iaf köpa
det jag verkligen vill ha. Och paket fick jag ju faktist igår så :)
Nu framöver ska jag försöka spara mina pengar. Så säger jag dock nästan varje år och de tar ändå slut snabbare
än jag kunnat räkna med. Men nu sparar jag till något mycket dyrare, större och mer värdefullt än nånsin. Kommer
inte kunna spara ihop själv, men förhoppningsvis får jag lite sponsring från mina föräldrar.. Detta på lång sikt såklart.

Iaf var det ju ganska fullt upp igår och jag red inget. Nu är det tre små barn här också som har sovit över. Jag tror
vi skulle ut och åka kälke sen, det är riktigt halt ute nu! Temperaturen har legat på + senaste dagarna, sen har det
frusit till lite och det resulterar i is!

Får se lite hur ridningens planering blir. Om skaren har släppt på åkern, rider jag nog där med Tobbe och Exando får
vi se hur jag gör med.


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0