Julafton!

Julafton idag och det är väl alltid en lite speciell känsla, eller? Även om den är särskilt stark iår, så är det ju mysigt
med granen och all mat som kommer stå uppdukad senare. Och Kalle Anka och såklart alla paket. Dock brukar det
vara så att jag, som är yngst, får minst paket, haha. Fast det gör mig inte mycket. Jag har allt jag behöver och lite
till och är tacksam för allt jag redan får. Bara att öppna paketen är ju roligt, se vad som är inuti och bli glad över
det man fått, vad det än är. Och såklart oh se alla andra öppna och bli glada, det är ju så mysigt!


Bild från ifjol. Jag sitter på Exando och Marie sitter i pulkan!
haha, det där va riktigt roligt, med höbals-snören och allt ;)



Och ja, nu går vi väl snart mot ljusare tider igen. Tack vare att det inte varit någon snö över huvud taget (i Karlstad alltså),
och inte i närheten av kylan som var förra året, har den här vintern gått så snabbt, hittills! Jag är inget stor fan av
snö och kyla och är därför glad över att det knappt finns någon nere på skolan. Och när det sen blir vår.. Ja våren
måste väl ändå vara årets finaste årstid? Iaf när det gäller ridning!


Kommentarer
Postat av: Marie

det va sjukt kul :) ännu roligare varre ju när planen inte va plogad, å pulkan tvärnitade i snön å du hängde dej kvar efter i snörena och jag o exando gasade på i full galopp o tillslut hör ja någon som gapskrattar bakom,, haha, hej maja full i snö :D sen upp i pulkan igen å trycka ner pulkan allt som gick ner i snön för det skulle gå! haha roligt som attan va det! :)

2011-12-30 @ 22:42:52
URL: http://keepsmilingcasper.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0