Snäll häst?



Charmig bild va?

Ska nog ta med kamran ut en sväng idag också, det ser ut och bli en fin dag! Alldeles klar himmel och knappt
10 minusgrader. Bara solen sticker fram så är det perfekt! :)

Idag ska jag städa mitt rum. Det ser ut som ett bombnedslag. Rensa garderoben också, får nämligen inte plats
med alla kläder så det är faktist lite därför endel ligger på golvet.. Jag använder högst 40 % av alla kläder jag har,
så ja, rensa ska jag. Det lär ta ett tag det här.

Känner att jag verkligen vill ut och rida nu också. Så trött på och ha tråkigt och vara lat hela dagarna! Men ja.. Jag
blir fortfarande trött av att gå upp för trappan om jag inte ätit alvedon, så kanske är det inte en sån jättebra idé
trots allt?.. Fast om jag tar två alvedoner så borde jag väl orka? eller?..


Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha jo han ser ju mega snäll ut ;) länegssen ja kikade in här nu men härligt oh läsa igen :) förresten.. har du lust att tjäna pengar på din blogg? ja har fåt tips om ett enkelt sätt så kika in på min blogg så kan du också göra detta :) och nej det är inget skämt ! :)

2011-12-20 @ 14:47:29
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0