Snart juuuul!

Hela gårdagen bestod av julklappsshopping, så nu har jag alla klara tror jag! Nästan iaf. Köpte också två svarta
linnen, en svart skjorta och en mascara. Det blev inte värst dyrt för mig heller så jag har fortfarande några kroningar
kvar på kontot till mellandagsrean! :)
På hemvägen åkte vi in till en syster och fick lite kvällsfika sådär.Turligt nog så var det hoppning från London just då
också, perfekt! Blir så inspirerad av och se på tävling och nu verkar det nästan som lite blink i ögat åt pappa skulle
kunna ge mig något riktigt stort! Spännande spännande! :D

Idag har det snöat på morgonen och det är faktist ganska mysigt ändå. Såhär när julen närmar sig och allt. Jag själv
mår mycket bättre nu när jag ätit pensilin i ett par dagar och kanske känner jag mig så busig så jag går ut och rider
sen? Lilla Tobbe är nog ganska trött på och bara gå i hagen.. Fast han har ju Exando och busa med!
Efter att jag sett hur kaxig han är mot de andra hästarna på Lillerud, är jag faktist lite frvånad över att Exando faktist
bestämmer i hagen. Antar att han är snäppet mer dominant.. Jaja, tänkte ta med kameran ut sen så det blir lite nya
fräscha bilder här!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0