Snööö!
















Några färska bilder från gårdagen. Måste erkänna att det var mysigt och se ett vitt landskap utanför rutan istället
för ett grått och regnigt! Det blir så himla mycket ljusare :)

Igår gjorde jag i princip inget alls. På dagen kom 6 små barn hit som även har sovit över här. Så ingen lugn och
ro här kan jag säga! Hade den minsta sovandes i mitt rum och den äldsta brevid mig i sängen och vaknade därför
redan vid 6 och kunde inte somna om. Men det var ändå skönt att komma igång tidigt, jag ska ju ändå med tåget
som går kvart i tolv.

Som sagt är det nu massa barn här, som springa runt i hela huset och leker, så söta så! :)

När jag kommer ner till Lillerud igen ska jag rida direkt. Får dock se hur underlaget och så är, om jag vågar mig
ut i skogen eller om vi får tjöta runt i ridhuset även idag..
Gör alltså sista veckan den här veckan. Den inleds dock lite jobbigt - svinhuset på förmiddan.. Inte mitt favoritställe
direkt, luktar ganska ordentligt.. Men kultingarna är för söta och jag tror det är just dem vi ska prata och se på.
Sen är det lucia på eftermiddan och jag tror att hela veckan kommer bli allmänt slapp :)


Kommentarer
Postat av: PATRICIA

åh va fina bilder :D suprfina!

o det ser ut som ni har det kallt :o

2011-12-11 @ 10:18:12
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0