Städdag

Idag har jag inte gjort mycket annat än städat mitt rum. Gått igenom alla hyllor, hela byrån och precis alla andra
utrymmen. Rensade ut en hel del och det blev riktigt fint nu till jul! Under tiden har jag fått några nya filmer på
hårddisken, så jag har något att göra ikväll ;)
Tänkte ju rida idag, men mamma tyckte inte jag skulle det eftersom jag fortfarande är ganska trött i kroppen.
Bara av att byta täcke är jobbigt, så det kanske är bäst och hålla sig lugn ett tag till. Vill verkligen bli helt frisk nu,
och att det inte tar om mig. Känns som jag varit sjuk för flera år nu den senaste veckan..

Har som sagt inte gjort mycket annat. Sett till hästarna och så. Och jag må säga att Tobbe är snäll och stannar i
hagen! Fast jag tror faktist vi fått strömmen att funka och det kan nog vara en avgörande faktor ;)


Ungefär såhär såg det väl ut förra året vid den här tiden på året?.. Glad är jag för att det inte gör det
iår! Fast lite härligt ser det ju ändå ut och va förståss..
 


Kommentarer
Postat av: Matilda- livet på ett ridgymnasium

sv: jag går ridsport samhäll på plönningegymnasiet ;)

2011-12-21 @ 21:31:28
URL: http://ridehorse.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0