Tagga svinstian!!

Ja, här sitter jag och är förkyld, som jag varit minst 90 % av den här första terminen av första året på gymnasie.
Det var riktigt jobbit och gå ner med både Tobbe och sedan Giften till hagarna (Vickan började 6:00) och de står
längst ner också.. Det var inte heller särskilt roligt och mocka, tog säkert en kvart längre än det borde göra..

Igår va jag ute och skrittade en tur i kylan ed Tobbe. Det va ganska hårt i skogen så jag vågade inget annat än
skritt. Tobbe hade massa energi, powerwalk i bött! Iaf så kommer hovslagaren på onsdag, skor, sätter i sulor och brodd.
Och sen på fredag är det jullov!! Ska bli helt galet skönt och ta med Tobbe hem. Exando är faktist pigg nu när det
är kallt ute (hemma alltså, här regnar det..). Fick inte ens tag på honom när jag skulle ut och rida i lördags! haha :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0